Avagy hogyan leszünk tanyasi túlélők...

Zsoci tanya

Zsoci tanya

Befőzés

2018. június 11. - Zsoci0816

Ezen a nyáron már eltettem kb 9 üveg almabefőttet. Bár Zsolti nem szereti, én viszont igen. Tavaly is nagyon finom lett. 5 kg alma, néhány rúd fahéj és egy zacskó egész szegfűszeg. No meg persze cukor vagy édesítőszer. Ízlés szerint. Isteni finom lett. Tavaly mikor készítettem, nem is gondoltam, hogy ez ilyen jól sikerült. Lelkesen hordtam apunak, hogy majd ő megeszi, és nem hittel el, hogy ízletes. Míg nem egy szép napon meg nem kóstoltam. A saját kompótomat :) És kiderült, hogy valóban nagyon finom lett. Úgyhogy erre felbuzdulva már idén is készítettem. Jó lesz az majd a hideg téli napokon, amikor semmi gyümölcs nem lesz otthon. Majd készítek képet nektek.

A hétvégén pedig kaptam Zsoltitól két nagy, 5 literes befőttes üveget. Régóta vágytam rá, hogy kovászos uborkát készítsek, de ahhoz kellett a nagy üveg. Na majd most :) Valamelyik nap veszek uborkát.

Ma pedig lecsó tartósítás lesz. Ezt Zsoltinak készítem. ha már nekem ott az alma, akkor neki is legyen meg a finomság. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, mert lecsót még sosem készítettem. Vacsorának egyszer Zsoltinak, de semmi egyéb. Ezt most télire készítem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gazdalkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr3414040354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása