Avagy hogyan leszünk tanyasi túlélők...

Zsoci tanya

Zsoci tanya

Egy kis koviubi

2018. június 15. - Zsoci0816

Ahogy ígértem, tegnap elkészítettem az első prototípus savanyúságokat. nekem nagyon tetszenek. és nektek? Mi a véleményetek róla?

Tegnap írtam, hogy Zsolti majd beviszi a munkahelyére. Nem nagyon bízott benne, de amikor csak elhintette odabent, hogy mi lenne ha, azonnal követelték tőle, hogy vigyen. Pedig nem is kóstolták. Úgyhogy most van jó pár üveg savanyúságra megrendelésem. Ma elteszem a káposztát és szombaton veszek az újpesti piacon céklát. Ebben már jó vagyok, céklát rendszeresen készítek és mi imádjuk. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gazdalkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr3714049800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása