Avagy hogyan leszünk tanyasi túlélők...

Zsoci tanya

Zsoci tanya

2018.06.30.

2018. június 30. - Zsoci0816

Sziasztok!

Kicsit eltűntem az útóbbi napokban, mert sok volt az elfoglaltságom és nem jutottam géphez. De ettől még történtek érdekes dolgok.

Többek között megkóstoltam a kovászos uborkát. Isteni finom lett. Nem gondoltam volna, mert kovászos kenyerem nem volt, ami igazából kellett volna a kovászoláshoz, csak az albán pékségben vett kenyér tett szolgálatot. De úgy tűnik valami ebben is van, mert fantasztikus lett az uborka. Három tejfölös doboznyi lett belőle és már egyet el is fogyasztottunk. Savanyúságnak főételek mellé és szendvicsbe is tettem. Meg vagyok elégedve.

Az édeskáposztából készített savanyúság azonban nem sikerült :( Apunak vittem egy üveggel és mikor megkóstolta azt mondta, hogy ehetetlenül sós volt. Úgyhogy valamit elrontottam. Amikor készítettem besóztam. És nem emlékszem, hogy tavaly hogy csináltam. Vagy kinyomkodtam a sós léből, vagy lehet, hogy be sem sóztam? Nem emlékszem. Újra fel kell keresnem valami receptet.

Emelett készítettem saját üvegcimkéket. Szoci házi termékei :) Nagyon kis helyesek lettek az üvegek. De ez persze még csak egy tervezet. Nagyon amatőr. Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik.

 

A málnalekvárunkat is megkóstoltam. Ízre nagyon finom, de legközelebb át kell passzíroznom, vagy szűrnöm, mert a sok apró mag miatt nem túl kellemes fogyasztani.

És mint látjátok, házi tésztát is készítettem. Cérnametéltet. Nagyon szeretem. Csak nagyon sok a munka vele és napokig szárad nem kevés helyet elfoglalva a lakásban.

 img_20180620_200618.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gazdalkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr6214083811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása